KAMPANIA SPOŁECZNA ” ŚWIATŁO KOBIET”
REGULAMIN KAMPANII SPOŁECZNEJ „ŚWIATŁO KOBIET”
1. ORGANIZATORZY
1.1. Organizatorkami Kampanii są:
Marta Wolańska – Mentorka, Coach, Trenerka i Szkoleniowiec. Działaczka na rzecz Kobiet, mówczyni motywacyjna, współautorka książki z Brianem Tracy pt: „Potęga samodoskonalenia”. Pracując w międzynarodowym środowisku min Los Angeles i Madrycie wdrażała sposoby efektywnego zarządzania sobą w czasie oraz mentoringu odwróconego.
Alexandra J Spunda – Mentorka Sukcesu, CEO Success Woman oraz Agencji brandingowej My Premium brand. Od lat wspiera kobiety w pokochaniu siebie na nowo i docenianiu swej wyjątkowości zarówno w życiu i biznesie. Autorka i współautorka 8 książek w zakresie rozwoju osobistego i motywacji.
Wspólnie działają na rzecz promocji przedsiębiorczości kobiet, rozwoju osobistego i wspierania przywództwa w duchu autentyczności, odwagi i siostrzeństwa.
2. CELE KAMPANII
2.1. Promowanie przedsiębiorczych kobiet i ich inicjatyw biznesowych.
2.2. Budowanie widoczności kobiet w przestrzeni medialnej i biznesowej.
2.3. Inspirowanie kolejnych pokoleń do działania, poprzez pokazywanie różnorodnych historii,
dróg i wartości.
2.4. Tworzenie społeczności wspierających się kobiet, które razem rozświetlają świat – lokalnie i
globalnie.
3. NAZWA KAMPANII I CZAS TRWANIA
3.1. Nazwa Kampanii: ŚWIATŁO KOBIET
3.2. Kampania trwa od 30 maja 2025 r. do 31 sierpnia 2025 r.
4. ZASADY UDZIAŁU
Aby wziąć udział w Kampanii, należy wykonać następujące kroki:
4.1. Wskaż kobiecy biznes, który Twoim zdaniem warto pokazać/wyróżnić.
4.2. Nagraj rolkę / filmik lub napisz post, w którym opiszesz:
Dlaczego ten biznes Cię zachwycił?
Kim jest kobieta, która za nim stoi?
Jakie wartości lub wpływ reprezentuje?
4.3. W publikacji oznacz:
Rekomendowany biznes
Kobietę, która go prowadzi
@martawolanska
@aleksandra.j.spunda
@successwoman.pl
4.4. Dodaj hasztagi:
#ŚwiatłoKobiet #SuccessWoman #PromujęKobiety
4.5. Post/reel musi być opublikowany publicznie na Instagramie i Facebooku.
5. KRYTERIA WYBORU „KOBIETY TYGODNIA”
Co tydzień wybierana będzie jedna kobieta, która:
- Tworzy wartościowy biznes o wpływie społecznym, lokalnym lub kulturowym.
- Działa autentycznie, zgodnie z własnymi wartościami.
- Wykazuje się odwagą i oryginalnością w działaniu.
- Wspiera inne kobiety lub środowisko lokalne.
- Inspiruje postawą, komunikacją lub historią.
- Jej działalność prezentuje spójność w przekazie, estetyce i intencji.
6. NAGRODA I PROMOCJA
6.1. Z wyróżnioną w danym tygodniu kobietą zostanie przeprowadzony wywiad, który ukaże się na portalu internetowym: www.portal.successwoman.pl
6.2. Materiał zostanie również wypromowany w mediach społecznościowych organizatorek oraz partnerów Kampanii.
6.3. Wybrane kobiety mogą zostać zaproszone do:
- Udziału w podcastach lub live’ach.
- Wspólnych wydarzeń rozwojowych lub networkingowych.
7. PRAWA AUTORSKIE I WIZERUNEK
7.1. Udział w Kampanii oznacza wyrażenie zgody na:
- publikację wizerunku osoby zgłoszonej,
- wykorzystanie przesłanych treści do celów promocyjnych Kampanii,
- publikację materiałów na: www.portal.successwoman.pl oraz w mediach społecznościowych.
7.2. Zgłaszający oświadcza, że uzyskał zgodę zgłaszanej kobiety na wykorzystanie jej wizerunku oraz informacji o działalności.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1. Kampania ma charakter otwarty, społeczny i nieodpłatny.
8.2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu, modyfikacji kampanii lub zakończenia jej w dowolnym momencie.
8.3. Wszelkie pytania należy kierować przez media społecznościowe do organizatorek lub
e-mailowo (adresy udostępnione na profilach).
